ホリデイイン ベロ オリゾンテ サヴァシ

+ 113

日程、価格帯、好みに応じて、最適なベロオリゾンテのホテルを見つける

数百ものサイトのホリデイイン ベロ オリゾンテ サヴァシのお得な情報を一か所で比較

キャンセル無料や高評価のお得な情報を探す

お部屋と料金を比較

スカイスキャナーが数百のサイトを比較し、ベストなお部屋と料金の組み合わせをお客様にお知らせします
1泊
AgodaBooking.comHotels.comTrip.comExpedia
スカイスキャナーが数百のサイトを比較し、ベストなお部屋と料金の組み合わせをお客様にお知らせします

基本情報

チェックイン開始
15:00
チェックアウト時間
12:00
朝食
朝食オプションあり
ペット
ペットの同伴可(追加料金あり)
お子様の宿泊について
子供歓迎

施設・設備

Wi-Fi
駐車場
空調設備
プール
フィットネス センター
スパ

ホリデイイン ベロ オリゾンテ サヴァシの詳細

ホリデイイン ベロ オリゾンテ サヴァシ

ホリデイ イン ベロ オリゾンテ サヴァシ完璧なサービスを提供し、必要な設備がすべて揃っています。 当宿泊施設の無料Wi-Fiを利用して、シームレスなコミュニケーションを。自家用車でお越しのお客様には、駐車場をご用意しております。 当宿泊施設では、コンシェルジュサービスをはじめとするフロントデスクサポートを提供しています。 当宿泊施設のチケットサービスを利用すれば、市内の一流アトラクションへのパス確保も簡単です。 長期滞在のお客様も、単に清潔な衣類が必要なお客様も、当宿泊施設では、敷地内にあるランドリーサービスをご利用いただくことで、大切な旅行着を常に清潔に保つことができます。 リラックスしたい方のために、ルームサービスなどの便利な設備・サービスをご用意しております。ホリデイ イン ベロ オリゾンテ サヴァシでくつろぎのひとときを。 土壇場で何か必要になった場合も、コンビニエンスストアがカバーし、不便を感じることなく要件を満たしてくれることを保証します。 喫煙を希望される方には、指定された喫煙ゾーンがあります。当宿泊施設には、快適な眠りに必要なすべての便利な設備が整っております。 一部の客室にはエアコンやリネンのサービスが備わっておりますので、快適なご滞在をお楽しみください。 一部の客室には、ビデオストリーミング、日刊紙またはテレビが備え付けられており、ゲストを楽しませてくれるでしょう。一部の客室では、室内でお飲み物をお楽しみいただけます。 客室のバスルームには、バスローブ、タオル、ドライヤーを備え付けております。 最も理想的な方法で、休暇体験に乗り出しましょう。ご滞在の毎朝は、ホテル内の朝食からはじめましょう。当宿泊施設内にあるカフェで美味しいコーヒーを味わい、爽やかな朝の喜びを体験しましょう。施設内のレストランでは、おいしくて利用しやすい食事を選ぶことができるので、旅が空腹から解放されます!当宿泊施設のエンターテイメント施設で過ごす夜は、旅仲間と出かけるのと同じくらい楽しいものです。ホリデイ イン ベロ オリゾンテ サヴァシには、お客様が楽しめるレクリエーション設備があります。当宿泊施設内の便利な場所にあるスパ施設で、毎日の疲れを癒しましょう。当宿泊施設のプールサイドでくつろぎ、ゆったりとしたひとときをお過ごしください。 当宿泊施設のフィットネスセンターを、日課のエクササイズに取り組んだり、汗を流して時差ぼけを解消したりするためにご利用ください。

評価とレビュー

清潔度4.7
ロケーション4.7
サービス4.6
客室4.6
コストパフォーマンス4.3
ベッドの品質4.7

旅行者によるレビュー

絞り込み条件
並べ替え
旅行者によるおすすめ
カップル

コメント:2019/09/16

滞在:2019年9月

大変な時間を過ごした素晴らしい滞在。

ベロオリゾンテに来て、私たちを案内してくれる親友を訪ねました。ポルトガル語は話せませんが、彼女は英語とポルトガル語の両方に堪能です。悲しいことに、私たちが到着した日、継娘は重病になりました(ありがたいことに、ゆっくりと回復しています)。しかし、このため、私たちは独力でした。多くの不満がありましたが、休日の宿のスタッフは私たちを大いに助けてくれました。英語を話してくれた人たちが私たちの言語を理解するのを助けてくれ、スタッフ全員が親切でフレンドリーでした。マークは特にそれ以上でしたが、他の多くのスタッフもそうでした!
ホテルは非常にきれいだった、私は感謝しました。

ホテルの回答

コメント:9月18日

Dear Susan N,
I have no words to thank you for sharing your opinion about our hotel with the other TripAdvisors. We are happy to know that you enjoyed our services and the helpfulness of our team.
They are great persons and remarkable team members, they show the true meaning of hospitality. We are very proud of having them in our team.
Your comment have been addressed to our management team and it’s greatly appreciated.
Sincerely,
Guilherme Monteiro
Front Desk Manager
その他のタイプのトラベラー

コメント:2019/07/16

滞在:2019年7月

はい

ホテルは非常にいいですすべてのレセプションの人々はとてもとてもきれいな部屋といい場所です食べ物はとてもいいですスパはとてもいいです2非常に良いレストラン1つのハラペosと1つの台湾のホテルの正面

ホテルの回答

コメント:7月17日

Dear sanjayg1161,
Thanks for sharing your experience with us. Thanks for the compliments!
Our team is very proud to receive compliments about our product and service is always great to see that our employees are really making a difference for customers.
We hope to see you again on your next stay.
Regards,
Guilherme Monteiro
カップル

コメント:2025/02/16

It is not worth the price they charge.

I gave 2 stars, because the service provided is not worth the price they charge. I stayed 2 days a day and confess that if I stayed longer, I would ask my money back to go to another hotel. The room had NO acoustic insulation and the motorcycles that passed along the avenue seemed to be inside the room. In addition, the room service is bad: the hotel simply does not give any feedback to the requests made. The ralo from the bathroom did not afford to drop the water and the box turned into a “pool”, I complained and sent a person to check, he threw a water into the ralo, went away, and the problem was not resolved. I can't sleep with any kind of light in the room and the air conditioner just didn't turn out the display light. I called the reception and they said they'd call the maintenance to look and I'm waiting until today... if I wanted to sleep, I had to stick a sticker on the spot. It wasn’t enough, I realized that the light from the hallways didn’t go out, including the light that is on the front door of the room (ap. 613), so that there was a lot of clarity in the night through the doorsteps, I called the reception again to know where the halllight went out and they said that the sensor was not working, so that the lamps went on directly. Absurd! The window curtain also does not seal the entrance of light, looks small (in width) to the space. The pillows seemed to be filled with foam remains and very high, so after the first night, I woke up with the column ripped... on the second night, I called the reception to ask for the exchange, did not answer my request to the argument that the waitress did not know where the key to the place where the hotel pillows were stored and so I was forced to sleep with the torture of some pillows of the worst quality possible. Honestly, I have never been so poorly served in a hotel that is said to be valued for the quality of services. Ah, and the hotel restaurant has a menu with few options and high prices. Between pros and cons, the hotel has a good location: close to bars, pharmacies, Patio Savassi. The hotel breakfast is good, but is not included in the daily and you have to pay R$48.00 extra per person/day. The cleaning is satisfactory, the mattress is good, the bed linen clean and soft and the shower is great and the hotel is “pet friendy”. But I would not stay in this hotel again, since the charge is very high when compared to everything they offer and I could not rest in any way.

ホテルの回答

コメント:2月20日

Olá Aliny, boa tarde!
Agradecemos por compartilhar sua experiência conosco. Lamentamos saber que sua estadia não atendeu às suas expectativas e queremos reforçar que seu feedback é extremamente importante para que possamos aprimorar nossos serviços.
Em relação aos pontos mencionados, alguns problemas relatados, como os travesseiros e a vedação das janelas, são novidades para nós, pois nunca tivemos reclamações semelhantes. No entanto, entendemos a importância do seu relato e vamos verificar internamente para evitar que essa situação se repita.
Quanto ao atendimento das solicitações feitas à recepção e à manutenção, pedimos desculpas por qualquer falha no retorno e já reforçamos nosso treinamento para garantir que todas as demandas dos hóspedes sejam atendidas de maneira eficiente.
Ficamos felizes em saber que pontos como localização, café da manhã, limpeza e conforto da cama foram aspectos positivos de sua estadia. Ainda assim, lamentamos que sua experiência geral não tenha sido satisfatória e esperamos ter a oportunidade de recebê-la novamente no futuro para proporcionar uma experiência melhor.
Atenciosamente,
Guilherme Monteiro
Gerente de Operações
カップル

コメント:2024/09/19

滞在:2024年9月

Very great stay

It was very comfortable stay in this Hotel in Belo Horizonte. All staff - professional and very helpfully. They speak very well English and can support about all urgent questions. Location-very good! Nice area around with bar’s and restaurants streets.
Also recommend local restaurant for dinner- the food was delicious and waiters very polite!
Special thanks- receptionists - Amanda and Paula, also General manager Jacqueline Salles

ホテルの回答

コメント:10月2日

Thank you so much for your kind words and for taking the time to share your experience with us! We are delighted to hear that you had a comfortable stay and that our team, especially Amanda, Paula, and Jacqueline, contributed to making your visit so enjoyable. We take pride in ensuring that our staff is professional and always ready to assist, and it's great to know they were able to help with any questions you had.
We’re glad you enjoyed our location and the surrounding area with its bars and restaurants. It's also wonderful to hear that you had a delicious meal at our local restaurant and appreciated the service.
We hope to welcome you back to Belo Horizonte soon!
Best regards,
Guilherme Monteiro
ファミリートラベラー

コメント:2025/02/17

We had a great stay, the pool was excellent. Everything was clean and organized. I would definitely stay at this hotel again. The location is quite easy to get to and to access other attractions in the city. There are bakeries and restaurants nearby.

素晴らしい立地

4.7

Rua Professor Moraes, 600, ベロオリゾンテ, 30150-370, ブラジル|Memorial dos Direitos Humanosから0.70 km

10個のおすすめアクティビティ0.92km以内

0.70 km
2.58 km
2.93 km

交通機関2.93km以内

2.32 km
2.93 km

空港34.17km以内

9.91 km
34.17 km

チェックイン & チェックアウト

チェックイン開始:

15:00

最終チェックアウト:

12:00

参考情報

お子様の宿泊について

子供歓迎

追加ベッド

2歳以下

子どもは無料でエキストラベッドを利用できます。

ペット

ペットの同伴可(追加料金あり)

朝食

朝食オプションあり

朝食の価格

¥1,444 (≈BRL 59)(1名様)

朝食のオプション

アメリカンブレックファスト

朝食のメニュー

ビュッフェ

ホテルからの重要な情報

チェックインの際、写真付きの身分証明書とクレジットカードの提示が必要となります。特別リクエストは確約ではなく、チェックイン時の状況により利用できない場合があり、また追加料金が必要となる可能性があります。 18歳未満の未成年者は、本人および両親の身元確認のため、写真付きの有効な身分証明書を提示する必要があります。両親が同伴する場合も身分証明書を必ずご提示ください。 到着の際、付随費用に備えて100レアル(BRL)のデポジットの支払いが必要です。このデポジットは、チェックアウト時の室内点検後、問題がなければ全額返金されます。

利用可能な支払い方法
ホテルで利用可能な支払い方法:
card logocard logocard logocard logo

ホリデイイン ベロ オリゾンテ サヴァシ:よくある質問

ホリデイイン ベロ オリゾンテ サヴァシにはレストランがあります。
ホリデイイン ベロ オリゾンテ サヴァシでは15:00からチェックインでき、12:00までにチェックアウトする必要があります。
ホリデイイン ベロ オリゾンテ サヴァシには駐車場があります。
ホリデイイン ベロ オリゾンテ サヴァシは、ベロオリゾンテの中心部から2.3kmのところにあります。
ホリデイイン ベロ オリゾンテ サヴァシはブラジルのベロオリゾンテにあり、ベロオリゾンテの中心部からは2.3kmのところです。